• Format: 17,5 x 24,5
  • Uvez: Tvrdi uvez
  • Opseg: 312 str.
  • ISBN: 978-953-191-963-0

• Redovna cijena: 49,06 €

Iz recenzija:

“Inovaciju je teško strukturirati, definirati standardima i zarobiti algoritmima. Uspješni poduzetnici ohrabruju kreativnost i svakodnevnu inkrementalnu inovaciju, a tragaju za radikalnom i disruptivnom inovacijom koja im može osigurati konkurentsku prednost na tržištu. Tek kada je inovacija dio kulture organizacije, kada ju prepoznajemo, ohrabrujemo i implementiramo, možemo biti brži, bolji i uspješniji.”
Nikola Dujmović,
predsjednik Uprave, SPAN d.d.

“Knjiga na temeljit, sveobuhvatan i argumentiran način, pomoću čak jedanaest statističkih metoda, obrađuje vrlo relevantnu i aktualnu tematiku dizajna posla kojim se postiže kreativnost i inovativnost. Pritom, autori na najbolji način povezuju znanost i praksu, dokazujući kako i zašto zaposlenici mogu i moraju biti izvor novih ideja i potrebnih promjena.“
prof. dr. sc. Velimir Srića,
profesor emeritus Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

“Aktualnost problematike, kreativna perspektiva, vrhunski metodološki instrumentarij te uspješno povezivanje znanosti i prakse upućuju na to da su autori uspjeli napisati vrlo korisnu i zanimljivu knjigu. Jasan stil pisanja, važne obrađene teme i predstavljeni rezultati istraživanja potaknut će čitatelje na promišljanje dizajna posla i poduzimanje daljnjih iskoraka koji se u ovom području tek trebaju dogoditi, s ciljem poticanja kreativnosti i inovativnosti zaposlenika.“
Frane Šesnić,
direktor, Zagrebački inovacijski centar – ZICER

“Inovativnost jest popularna, inovativnost jest nužna, ali nikako jednostavna. Doprinos ove knjige proizlazi iz sustavnog i holističkog pristupa dizajnu posla kao važnog preduvjeta za stvaranje, promociju i implementaciju ideja od strane zaposlenika na svakoj razini organizacije.”
prof. dr. sc. Miha Škerlavaj,
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Ljubljani i BI Norwegian Business School u Oslu

“U razdoblju iznimno brzih promjena u poslovnom okruženju, prilagodljivost u poslovanju te kreativnost i inovativnost na svakom radnom mjestu postaju presudne za opstanak na globalnom tržištu. Ova knjiga pruža sveobuhvatan prikaz te problematike – od radne motivacije do organizacije i dizajna posla – nudeći znanstvenicima i praktičarima argumentirane preporuke.“
dr. sc. Iva Tomić,
ekonomska savjetnica Svjetske banke